mércores, 14 de agosto de 2019

"Seda" de Alessandro Baricco

PUNTUACIÓN: 5/5

Sinopsis:

L'autor presentaba la edición italiana d'esti llibru, que tuvo un ésitu estraordinariu, con estes palabres: Ésta nun ye una novela. Nin siquier ye un cuentu. Ésta ye una hestoria. Empieza con un home que traviesa'l mundu, y acaba con un llagu que permanez inmóvil, n'una xornada de vientu. L'home llámase Hervé Joncour. El llagu, nun se sabe. Podría dicise que ye una hestoria d'amor. Pero si solamente fuera eso, nun valdría la pena cuntala. Nella tán entemecíos deseos, y dolores, que nun tienen un nome esactu que los designe. Esto ye daqué bien antigu.
Cuando nun se tien un nome para dicir les coses, entós utilícense hestories. Nun hai muncho más qu'añedir. Quiciabes lo meyor sía esclariar que se trata d'una hestoria decimonónica: lo cabal por que naide espere aviones, llavadores o psicoanalistes. Nun los hai. Quiciabes n'otra ocasión.

Opinión:

Güei mesmu saqué de la mio llista de pendientes esti pequeñu llibrín escritu por Alessandro Baricco, y que merqué de segunda mano esta mesma selmana  naguando por lleelo dempués de ver bones crítiques y recomendámelu un bon collaciu y escelente llector. 
La verdá ye que se llee bien rápido, son apenes 130 páxines que tiren una pola otra faciendo una llectura corta, amena pero intensa.

Nun vos puedo contar muncho de la hestoria ensin facer spoiler por que que ye muy curtia,el llibru  está escritu en forma de capítulos breves d'apenes una o dos páxines, y con una narración llenta qu'asemeya les foles del mar, va tresportandote seliquín a los viaxes del nuesu protagonista, Hervé Joncour un comerciante de seda que viaxa a Xapón en busca d'un futuru meyor pa él y el so pueblu y acaba alcontrando ellí sentimientos desconocíos, pasión, amor, señardá, deséu... 

L'autor nun cuenta muncho de los personaxes, nin de la hestoria, y dexa momentos pa que'l llector imaxine, sienta ya interprete la hestoria que va pasando delantre de los sos güeyos como un baille llentu, sensual ya intensu. 

Paezme un llibru muy recomendable y senciellamente estraordinariu, cautivóme especialmente el tempo de la hestoria, llenta, breve, intensa, sensual, ya con un final pa min inesperáu que dexa un sabor agridulce pero de los que faen volar la imaxinación y les reflexiones.

Asina que si nun lo lleísti, pásalo pa la llista de pendientes!!!

2 comentarios:

  1. ¡¡Hola, soy Merche!!

    He visto tu blog en otro de la iniciativa Seamos seguidores, y me he pasado ha echar un vistazo.

    A pesar que de que no tengo ni idea con el gallego (discúlpame si me equivoco de lengua) es basntante intuitivo y creo que me he quedado con algo de lo que cuentas en la reseña, libro corto, comerciante que viaja a Japón buscando un futuro, lo del sabor agridulce me echa un poquito para atrás a la hora de leerlo, pero lo tendré en cuenta para futuras lecturas.

    Ya sigo tu blog y te dejo la dire del mío por si te apetece pasar a conocerlo.

    Saludos desde Bibliotecaria Recomienda

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hola Merche.
      Muchas gracias por tu comentario. Acabo de verlo todavía ahora díos mío...
      El libro vale la pena, te lo recomiendo. Y el idioma en el que está escrito el blog es en Asrurianu, la lengua propia de Asturias. Ahora me paso por tu blog. :)

      Eliminar